Organizatorami są Targi w Krakowie, które w ciągu 25 lat z niewielkiej spółki stały się trzecim co do wielkości organizatorem targów branżowych w kraju. W tym czasie podczas licznych wydarzeń udział  wzięło 538 119 wystawców oraz 1 936 250 zwiedzających. Firma w ofercie posiada kilkanaście wiodących w wielu branżach imprez, organizując targi nie tylko w stolicy Małopolski, ale i Bydgoszczy, Warszawie i Wrocławiu. Ponadto firma od sześciu lat posiada swój własny, nowoczesny obiekt wystawienniczy – EXPO Kraków, w którym każdego roku odbywają się m.in. bankiety korporacyjne, międzynarodowe konferencje i liczne wydarzenia klientów tj. Tattoofest, Magnificon Expo, czy Kongres i Targi LNE.
 
Spełnione marzenia
 
Firma powstała 13 lutego 1996 roku. Założyła ją grupa 3 wizjonerów, która nie bała się marzyć. Od samego początku Targi w Krakowie bardzo mocno wyróżniały się na tle konkurencji, a trzeba podkreślić, że w latach 90. powstało wiele firm chcących organizować duże wydarzenia i konferencje. Z perspektywy czasu można stwierdzić, że sukces Targów w Krakowie to przede wszystkim wynik ciężkiej pracy, rzetelności i znajomości tematu. Bardzo szybko z małej firmy Targi w Krakowie przekształciły się w lidera branży. Przełomowym momentem był rok 2015. 14 maja podczas uroczystego otwarcia Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków rozpoczął się nowy rozdział w historii spółki.
 
Doświadczenie i świeża energia – połączenie idealne
 
Targi w Krakowie są przykładem firmy, w której doświadczenie ceni się równie wysoko, jak młodość i świeżą energią. Najmłodszy pracownik ma 25 lat, dokładnie tyle ile firma. Targi w Krakowie łączą pokolenia, a sukcesy wydarzeń udowadniają, że wiek nie ma znaczenia w realizacji wspólnej pasji. Cel targów się nie zmienił, jednak sposób organizacji jest zupełnie inny. Na pierwsze miejsce wysuwa się digitalizacja. W firmie pracują specjaliści w tej dziedzinie, dlatego w czasie pandemii, Targi w Krakowie bardzo szybko przestawiły się na wydarzenia online. Organizatorzy przyznają, że najbardziej tęsknią za spotkaniami „twarzą w twarz”, jednak w sytuacji „zamrożenia branży”, bardzo szybko potrafili odpowiedzieć na potrzeby klientów, korzystając z nowych technologii. Nieustannie śledzą zmiany na rynku i bardzo szybko na nie odpowiadają. Dużo pracy wkładają w przygotowanie programów towarzyszących. Organizują szkolenia i warsztaty, do których zapraszają ekspertów. Udział w wydarzeniach organizowanych przez Targi w Krakowie stwarza szansę poznania oferty wystawców, ale również poszerzenia wiedzy.
 
Niestandardowe podejście
 
Możliwość pracy z własnym czworonogiem, firmowa grządka z uprawą głąbika krakowskiego, festiwal kolorów dla pracowników z okazji 5-lecia EXPO Kraków, wakacyjna joga i cotygodniowa wirtualna kawa podczas pandemii. Zarząd firmy rozumie potrzeby pracowników, starając się wdrażać firmowy work life balance. – Sukces zależy od zgranego zespołu, dlatego warto pielęgnować wzajemne relacje. Zależy nam, aby pracownicy czuli się dobrze w firmie i jesteśmy otwarci na wszelkie nowe pomysły, z którymi się do nas zwracają. – podkreśla Prezes Targów w Krakowie, Grażyna Grabowska.

- Przez 25 lat branża targowa zmieniła się nie do poznania, jednak jedno pozostało niezmienne – potrzeba spotkań. Dziś tak samo, jak kiedyś ludzie mają potrzebę rozmowy, wymiany kontaktów, dzielenia się emocjami i przeżyciami. Ostatni rok pokazał, jak ważna jest empatia nie tylko w życiu prywatnym, ale i zawodowym. Nic nie jest w stanie zastąpić bezpośrednich spotkań, co potwierdziły wydarzenia, które zorganizowaliśmy między pierwszym a drugim zamrożeniem branży. Goście nie kryli radości, że mogą ponownie się zobaczyć, porozmawiać, wymienić poglądami. Na pierwsze w tym roku targi, które zaplanowaliśmy na czerwiec, czekamy z taką samą niecierpliwością, jak na pierwsze nasze wydarzenie, które organizowaliśmy w 1996 roku. – dodaje Grażyna Grabowska.
 
Sprawdź -> 25 wyjątkowych akcji Targów w Krakowie 25 turbo faktów o Targach w Krakowie (targi.krakow.pl)